SZÁMZÁR

Mi a TSA zár?

A TSA, vagy más néven a Transportation Security Administration egy olyan zár rendszer, amit az Amerikai Egyesült Államokban hoztak létre az utasok biztonsága érdekében. Az újfajta számzárnak köszönhetően a repülőtéri átvizsgálás során az ellenőrizni kívánt bőröndöt egy speciális kulccsal a biztonságiak kinyithatják, így nem kell a zárat tönkretenniük. Amennyiben nem TSA lakat van a bőröndön, a zárat letörik és később nem lehet használni.

Hogyan állítható a számzár kódja?

A TSA záras bőröndöknél kétféle számzárat különböztetünk meg.

Cipzáras bőröndöknél:

    • Állítsa a zárat az aktuális nyitó kódra! Első beállítás esetén a gyári kód: 0 – 0 – 0
    • A záron keressen egy kicsi benyomható gombot, – ez általában a zár tetején vagy oldalán helyezkedik el, – majd nyomja be egy hegyes eszközzel (pl.: toll, ceruza)!
    • A gomb benyomása után állítsa be az új kódot!
    • A nyitógomb benyomásával fixálja az új kódot!

3 ponton záródó bőröndöknél:

    • Állítsa a zárat az aktuális nyitó kódra! Első beállítás esetén a gyári kód: 0 – 0 – 0
    • Nyissa ki a zárat a nyitógombbal!
    • A zár hátulján található egy reteszelő kis kar, amelyet le kell nyomni, vagy oldalra kell húzni!
    • A kis kar elmozdítása után állítsa be az új kódot!
    • Az új kód beállítása után mozdítsa vissza a reteszelő kis kart a „kódbeállítás” helyzetéből az eredeti helyzetébe!

SZÁLLÍTÁS ÉS VISSZAKÜLDÉS

Szállítási lehetőségek:

Normál szállítás

Ingyenes kiszállítás 30 000 Ft felett. 1 590 Ft-os szállítási költség 30 000 Ft alatti rendelések esetén kerül felszámolásra.

Üzletben való átvétel – ingyenes

Rendelje meg termékeinket online és vegye át az Ön által választott üzletünkben! Az átvétel dátuma a rendelkezésre álló készlettől függően változhat. Ezt a lehetőséget és az Ön által preferált üzletet kiválaszthatja, ha az „Üzletben való átvétel”-re kattint, vagy ha ezt az opciót választja a „szállítási mód” megadásakor.
Átmenetileg ez a szolgáltatás a Duna Plázában, illetve a szegedi Árkádban lehetséges!

Elállás joga

Garantáljuk a teljes vevői elégedettséget. Amennyiben nincs teljesen megelégedve online vásárlásával, visszaküldheti a nem használt terméket, ha az megfelel az alább részletezett előírásoknak. Önnek jogában van elállni az adásvételi szerződéstől bármikor, a szállítástól szállított legfeljebb 14 naptári napon belül.

Visszaküldeni csak nem használt terméket szabad, hiteles címkével, használati útmutatóval, garancialevéllel és minden függő címkével ellátva, az eredeti csomagolásba csomagolva. Ön a felelős azért, hogy a termék visszakerüljön hozzánk. Amennyiben az Ön visszalépéséből eredő visszaküldött termékek nincsenek eladható állapotban, az Ön visszaküldését nem áll módunkban elfogadni.

Elállási jogának gyakorlásához, kérjük, kövesse az alábbi visszaküldési eljárást:

  • Kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal az [email protected] e-mail címen keresztül vagy a +36 30 309-0301 telefonszámon!
  • Töltse ki a visszaküldési nyomtatványt! 3-5 munkanapon belül e-mailben küldeni fogunk egy visszaküldési címkét, illetve a további instrukciókat, hogy véglegesítse visszaküldését!
  • Csomagolja be a terméket a visszaküldéshez (csak nem használt terméket, hiteles címkékkel, használati útmutatóval, garancia levelekkel és egyéb függőcímkékkel és csomagolásokkal) az eredeti karton dobozba, megelőzve az esetleges sérüléseket a szállítás során!
  • Kérjük, nyomtassa ki a visszaküldési címkét és ragassza a visszaküldendő csomagra. A visszaküldési címke tartalmazza az összes kért adatot, mint az Ön nevét; címét; telefonszámát; termék számot és/ vagy a visszaküldendő termék leírását; és a visszaküldési számot.
  • Kérjük, figyelmesen olvassa el a visszaküldési instrukciókat! Amennyiben eleget tett a fent említett követelményeknek, visszatérítjük a vételárat. A visszatérítést 14 napon belül teljesítjük, miután kitöltötte a visszaküldési nyomtatványt és mi fogadtuk a termék felvételének igazolását szállítási szolgálatunktól, az Ön visszaküldésének kérésére.

Abban az esetben, ha Ön nem tett eleget minden visszaküldési követelménynek, egy e-mailben közöljük, miért nem tudtuk jóváhagyni visszaküldését, 14 napon belül.

Kérjük, csak az online megvásárolt termékeket küldje vissza a fent leírt eljárás szerint! Vásárlástól való elállás esetén az online megvásárolt termékek nem küldhetők/vihetők vissza üzleteinkbe!

Hibás termék, sérült termék, téves szállítás.

Átvételkor ellenőrizni kell, hogy a szállítmánya megfelelő-e. Amennyiben eltérés adódna vagy probléma merülne fel a rendelésével kapcsolatban kérjük, kövesse az alább leírt visszaküldési eljárás folyamatát.”Önnek visszalépési joga van” 24 órán belül.
Hibás termékek, vagy a mi hibánk következtében visszaküldött termékek esetében visszatérítjük a felmerülő költségeket (postaköltséggel együtt).

Mennyibe kerül a termék visszaküldése?

Egységesen 1 590 Ft-ba kerül a termék visszaküldése. Hibás termékek, vagy a mi hibánk következtében visszaküldött termékek esetében visszatérítjük a felmerülő költségeket.

Kicserélhetem a terméket?

Online:
Nem, sajnos nem áll módunkban az online rendelt terméket kicserélni, de mindig leadhat új rendelést. A nemkívánatos terméket egyszerűen visszaküldheti a fenti instrukciókat követve. Amint visszaérkezik hozzánk a korábban megrendelt terméke, visszatérítjük Önnek a termék vételárát. A jogszabályi előírásoknak megfelelően az átvételtől számított 14 napon belül vissza kell küldenie a terméket.

Üzletben:
Igen, természetesen van lehetősége üzletünkben kicserélni a korábban megrendelt terméket, a kézhezvételtől számított 14 munkanapon belül. Üzleteink aktuális készlete eltérhet! A pontos készletinformáció miatt, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal!

Az egyik termékem megsérült. Mit tehetek?

Kérjük, ellenőrizze a termékeket amint átvette őket! Amennyiben eltérés mutatkozik, vagy sérültek kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

GARANCIA ÉS SZERVIZ

MIT TARTALMAZ A GARANCIA?

A garancia csak a gyártási hibákra terjed ki, a garanciában megadott ideig. Nem tartalmazza a nem megfelelő használatból eredő károkat (úgy, mint szokatlan elemekkel való közlekedés), hanyagság, baleset, kopás, extrém hőmérséklet, oldószerek, savak, víz, a termék normál elhasználódása, vagy szállítási károk (például légitársaságok által).
Amennyiben problémája merült fel a termékével, és a hiba oka alapanyagból vagy gyártásból ered, akkor megjavítjuk vagy cseréljük termékét. Minden javítás vagy csere a mi saját költségünkön történik, beleértve a termék visszaküldésével járó szállítási költségeket.

AZ MK LEDER ÜZLETEIBEN IS ÁTVESZIK A GARANCIÁLIS TERMÉKEKET?

Természetesen! Az alábbi linkre kattítva láthatja üzleteink elérhetőségét.

MILYEN DOKUMENTUMOKRA VAN SZÜKSÉG A GARANCIÁLIS ELLENŐRZÉSHEZ?

A garanciális ügyintézés elkezdéséhez szüksége lesz a vásárlást igazoló blokkra/online számlára, illetve a termék garanciakártyájára (ha van).

MIT TEHETEK, HA A BŐRÖNDÖM A REPÜLÉS SORÁN SÉRÜL MEG?

Amennyiben a repülés után sérülést fedez fel bőröndjén, azt javasoljuk, hogy keresse fel a légitársaságot és jelezze kárigényét. Legtöbbször ezt a poggyászkiadó részen található pultnál teheti meg. A légitársaságok felelősségre vonhatók az utazás során keletkezett károkért.
Mechanikai sérülésekre nem terjed ki a garancia!

MIT TEHETEK, HA A BŐRÖNDÖM MEGSÉRÜLT EGY KÜLSŐS SZOLGÁLTATÓ ÁLTAL (BUSZTÁRSASÁG, VONAT,…)?

Csak úgy, mint a légitársaságok esetében, a többi szolgáltatónál is jelezheti a hibát, hogy a megfelelő kárpótlásban részesüljön.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RENDELÉS ÉS FIZETÉS

HOGYAN TUDOK ONLINE RENDELNI?

Megrendelés leadásának feltétele a 18. életév betöltése. A megrendelés menete a következő:

  • Helyezze a megvásárolni kívánt terméket a kosarába,
  • Adja meg a szállítási címet és a számlázási címét
  • Válassza ki a szállítás módját,
  • Válassza ki a fizetés módját,
  • Kérjük, hogy fogadja el a szerződési feltételeket,

A megrendelés elküldését megelőzően lehetővé tesszük az Ön számára, hogy átnézze a kiválasztott termékeket, ellenőrizze a megrendelése teljes vételárát, beleértve a fuvardíjat ill. a postázási költségeket.

A megrendelés leadása után e-mailben igazoljuk vissza a megrendelése kézhezvételét.
Fenntartjuk a jogot, hogy megrendelését bármely okból töröljük.

TÖRÖLHETEM A RENDELÉSEMET?

Annak érdekében, hogy rendelését minél gyorsabban kiszállítsuk, a rendelés törlésére vagy módosítására a rendelésleadást követően nincs lehetőség. Amennyiben mégsem tart igényt a rendelésre, kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal és kérje segítségüket a rendelés törlésében. Az igény beérkezését követően nem tudjuk garantálni, hogy még meg tudjuk állítani a kézbesítés folyamatát. Amennyiben sikerül, akkor megjelenik a rendeléstörténetben az új, törölt státusz.

Amennyiben a kiszállítás folyamatát már nem tudjuk megállítani, Önnek kell elutasítania a kézbesítést. Előre kifizetett termék esetén, a rendelés összegének visszatérítése a termék visszaérkezését követően történik meg.